Thursday 19 April 2012

Kelemahan SUPERBIKE

Allow...
Hahaha.. Kelemahan SUPERBIKE.. Apa itu SUPERBIKE..? Ntahla.. Yana pun xtahu apa itu SUPERBIKE.. Yang Yana tahu, SUPERBIKE ialah motorsikal jenis yang besar, bukan yg mat rempit selalu guna untuk merempit kat tengah jalan.. Biasanya SUPERBIKE akan dilihat, di litar lumba..Idea nie, Yana cedok dari buku Sepupu Yana, lepas tu, Yana tambah sendiri.. hehehe.... Dia tu, giler motor.. hehehe.. ish3.. hantam saja la labu.. hahaha..



  1. Tak Boleh Bawa Orang Ramai.
    -Nak pergi berkelah dengan ahli keluarga? xpayah, melainkan korang ada pintu sesukati hati macam Doremon.
  2. Alat Ganti Mahal.
    -Sekali rosak, lapan belas kali korang garu kepala memikirkan duit yang kena dikeluarkan. Itu baru rosak, kalau eksiden.?? Korang jawab sendiri le..
  3. Tetap Kena Ikut Had Laju.
    -Walaupun motor Superbike korang tu laju, tetapi korang kena ikut peraturan had laju yang telah ditetapkan. Kalau nak diberi "love letter" oleh abg polis trafik bole le cuba buat.. hahaha
  4. Tetap Kena Hujan.
    -Korang rasa korang berada di tangga teratas dalam arena motosikal tetapi tahap korang tu akan jatuh sama macam motor kapcai bila hujan dan terpaksa berteduh bawah jambatan.. Nah, ambek ko..nak sangat.. hahaha...
  5. Tak Mampu Mencelah Tempat Sempit.-Mat-mat rempit tegar berpeluang mentertawakan korang bila tersangkut di kawasan jalan sesak. Dengan selambanya diorang mencelah di sebelah korang sambil minum coke. Padan muka korang.. haha..

1 comment:

nadiya said...

penambahan & pembetulan:
SUPERBIKE adalah motorsikal yang berkuasa tinggi antara cc superbike ialah 250 hingga 1000++